wtorek, 1 września 2015

Każdy koniec to nowy początek.

Czyli o końcowych efektach Projektu 62!

Pewnie każdy kto brał udział w tym projekcie pisze coś w rodzaju podsumowania sukcesów itp, ale i osoby które się w niego nie angażowały robią notki o tym co udało im się zrobić w wakacje.
Szczerze nie mam ochoty tego pisać, są to same nudy... można to znaleźć na prawie każdym blogu o tej porze. 
Dlatego nie chcę się rozpisywać, przejdźmy do konkretów, bo chcę podsumować te wakacje:)
Udało nam się opanować:
  • sztuczkę "poproś"

sory za jakość, było już ciemno i ogólnie no :D

  • stanie i siedzenie na deskorolce






  • stanie na plecach
  • stanie na udach
  • agility- stacjonata
O tym dosłownie dwa słówka. Jestem dumna z Roxi ponieważ poczyniła w tym temacie duże postępy. Z początku nie chciała skakać, ale teraz nie straszna jest jej poprzeczka na wysokości 40cm!
Jednak używamy raczej tej, o wymiarach 35cm.

nasza 'hopka' i jej wymiary- zgodne z wymiarami FCI ( co do wysokości poprzeczki )

Poza tym ćwiczyłyśmy przywoływania i utrwalałyśmy inne komendy oraz (UWAGA BONUSS PACK!!) kilka dni temu rozpoczęłyśmy naukę schowaj się, efekty w kolejnych postach!

W następnym poście będzie dużo więcej zdjęć, bo mam nowe:)
Przepraszam z góry jeśli posty będą pojawiać się rzadziej, oczywiście związane to będzie ze szkołą i nauką. :) Życzę miłego roku szkolnego, nie zapomnijcie o swoich psach ( co ja gadam, jak można zapomnieć xD ) i życzę aby był to także pracowity rok co do waszych pupili:)

 POZDRAWIAMY! DO NASTĘPNEGO!
K&R

8 komentarzy:

  1. Oj można zapomnieć kiedyś wyszłam z mieszkania na klatke bo szłam z psem na spacer wszystko fajnie gdyby nie to że pies w domu został...
    Gratuluje postępów i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproś... Niby sztuczka łatwa a jednak trudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie, jakie postępy. Życzymy Wam dalszych sukcesów! No i dobrego rozpoczęcia roku szkolnego, żebyś rozplanowala sobie wszystko tak,.abyś miała czas na ćwiczenia z Roxi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Każdy koniec to nowy początek", świetny tytuł, na blogu pisałam o czymś podobnym przy okazji podsumowania wakacji :) Gratuluję nauczenia psa sztuczki poproś, my za nic nie potrafimy tego opanować :D
    Pozdrawiam!
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanie na deskorolce! Super! Ja w ogóle uważam, że stanie w miejscu dla psów jest bardzo trudne, bo jednak kusi strasznie, żeby poprzestawiać łapy, także gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać mój mega skupiony pies już musiał patrzeć nie tam gdzie trzeba... :D

      Usuń
  6. O, świetnie!
    Moją Lady nauczyłam jeździć na deskorolce;odpycha się tylną łapą.
    Jeżeli Ciekawi was behawiorystyka psów, by lepiej pracować z pupilem, oraz historia psowatych, to polecam bloga Dog Blog na psią łapę http:// yasmeenphulpoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy kolejny komentarz to ogromna motywacja do dalszego pisania!
Komentujcie, a ja zrobię to samo na Waszych blogach ;) Przesyłajcie linki chętnie coś poczytam ;d