sobota, 27 czerwca 2015

Everything and nothing.

WSZYSTKO I NIC

Jak mogliście zauważyć mamy wakacje ;) Oczywiście mamy z młodą trochę planów na ten czas.
Po pierwsze konstruujemy tor do agility. Ćwiczyłyśmy już w domu, gdy nie było pogody ( tunel i skakanie przez hopkę i to mamy też zamiar ćwiczyć na wakacjach, oczywiście będziemy sprawdzać jak Roxi radzi sobie ze slalomem oraz dodamy do ćwiczeń przechodzenie po ławeczce itd itp, wiadomo ). Młoda dobrze sobie radzi też ze sztuczkami i komendami. Udoskonalamy posłuszeństwo na spacerach oraz zostawanie na komendy w różnych sytuacjach i miejscach. Po drugie musimy zaplanować jakiś spacerek integracyjny, czy coś w tym stylu.



konkursowe zdjęcie
Wzięłyśmy z Roxi udział w konkursie organizowanym z okazji jubileuszowego dwusetnego wydanie miesięcznika Przyjaciel Pies. Do wyboru miałyśmy trzy konkursy: SMS'owy, literacki oraz konkurs foto. Wybór padł oczywiście na ten ostatni! Tytuł zdjęcia miał brzmieć "Oblicza przyjaźni".
Nasze zdjęcie znalazło się wśród 40 wybranych przez redakcję. Zalogowani na stronie Klubu Przyjaciela Psa mogą głosować do jutra. To dla nas taki mały sukcesik dlatego właśnie dzielę się z Wami tą informacją :)   ( TUTAJ  możecie zobaczyć wszystkie zdjęcia oraz zagłosować, nie proszę o głosy, bo i tak nie uzbieram więcej. Nasze zdjęcie ma numer 33 )

Nabyłyśmy też nową smycz i obrożę z biedronki ( może wkrótce pojawi się recenzja, na razie ją testujemy ) oraz nową zabawkę, której fachowa nazwa brzmi: piłka tenisowa na sznurku :).
Roxana pokochała piłkę tenisową na sznurku! Nabrała dużej pewności siebie przez ten czas u nas. Uwielbia przeciągać się nowo nabytą zabawką! Jestem dumna!



Upodobała sobie też w ostatnich dniach kopanie w ziemi ;)) Wraca do domu z brudnym nosem i łapami cała happy i szczęśliwa i najchętniej taki śmierdzący pieseł ( po wizycie w niewiadomych miejscach na dość dużej działce ) wskoczyłby do pańci do łóżka i błagał o głaskanie, jednak okrutna pani rozkazuje spać na swoim miejscu i nie ruszać się z niego. Ehh taki nasz los posiadaczy psów kopiących i nie kopiących.


ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANYCH, BEZPIECZNYCH, WESOŁYCH
 I NIEZAPOMNIANYCH WAKACJI SPĘDZONYCH OCZYWIŚCIE W TOWARZYSTWIE WASZYCH PSOWATYCH. NIECH BĘDĄ ONE BOGATE W NOWE DOŚWIADCZENIA ORAZ O ZDOBYCIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI, POZNANIA BLIŻEJ SWOICH PUPILI!

Pierwsze wakacje z Roxaną zaczynamy!!! :)


Pozdrawiamy! K&R

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za życzenia. Co do konkursu, też wziąłem udział, ale w "szczeniakiem być". Kiedyś na jakiejś wyprawie je znalazłem, były bezdomne i osierocone, ja znalazłem im domy i w miarę wykarmiłem. Moje zdjęcie przedstawia trzy szczeniaki, o umaszczeniu białym, w tym dwa z rudą plamką. Byłoby mi miło jeśli ty zagłosujesz na moje zdjęcie w "szczeniakiem być".

    Oczywiście na Twoje zagłosuję, bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)
      Ale super, że pomogłeś tym psiakom i znalazłeś im domy to się bardzo ceni <3
      Ja raz próbowałam uratować małego kotka, który był jeszcze oseskiem. Niestety nie udało się :(
      Oczywiście zagłosuję :)

      Usuń
    2. Jeśli tylko się dostanie tam to zdjęcie.

      Usuń
    3. Zostałaś nominowana do LBA-szczegóły http://staffikxbasenji.blogspot.com/2015/06/lba-2.html

      Usuń
  2. Zabawka nadal jest dostępna w biedronce? :) Spacerek integracyjny? Brzmi nieźle. Szkoda, że my nie mamy ekipy do spacerków. :/

    Zostajemy na dłużej
    K&N
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawka niestety nie jest z biedronki :/ Też nie mamy ekipy, ale może coś wymyślimy ;)

      Usuń
  3. Blog fajnie się zapowiada, jakie ładne tło:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy kolejny komentarz to ogromna motywacja do dalszego pisania!
Komentujcie, a ja zrobię to samo na Waszych blogach ;) Przesyłajcie linki chętnie coś poczytam ;d