poniedziałek, 13 lipca 2015

20 faktów o moim psie!

Welcome!

No nie było nas chwilę, ale jesteśmy, żyjemy, robimy postępy co do Projektu62.
Poproś jest już niemal idealne tak jak wskakiwanie na uda ( nie mam zdjęć, ale mam nadzieję, że pojawią się w kolejnym poście). Tor do agi powstanie w tym lub przyszłym tygodniu (wiem, że późno ehh ).
Przejdźmy jednak do tematu tegoż posta :D
Przygotowałam dla Was 20 faktów o Roxanie.

1. Uwielbia wygrzewać się na słońcu.
2. Nie przepada za suchą karmą.
3. Nie lubi odkurzacza- jak chyba większość piesłów.
4. Kocha gryzaki i pluszaki! :)
5. Lepiej "wychodzi" jej zabawa samodzielna, niż z ludźmi.
6. Na spacerach podczas załatwiania się ( chodzi o siku XD ) zdarza się jej stać tylko na przednich łapach.
7. Boi się burzy ( jednak nie panikuje ) i nie przepada za gwałtownym wiatrem/deszczem.
8. Co jakiś czas odnajduje zakopane na początku jedzenie, ehh.
9. Często przegania koty ;c
10. Uwielbia się przytulać <3
11. Ma za długie pazury, które ciężko obciąć ( ale jakoś dajemy radę xD )
12. Jej nałogiem jest lizanie wszystkiego i wszystkich, którzy przypadną jej do gustu.
13. Z dystansem podchodzi do obcych, obszczekuje wchodzących na "jej teren"
14. Na spacerach ciężko jest mijać się z innymi psami na smyczy ( powarkuje, ciągnie się ) -pracujemy nad tym.
15. Uwielbia szarpaki! <3
16. Czasem wydaje mi się, że przednie łapy ma krótsze niż tylne =D
17. Ma nadgryzione prawe ucho ( pamiątka ze schroniska )
18. Jest po sterylce ;p
19. Uwielbia naturalne perfumy- tarzanie się :')
20. Wydaje się być psim aniołem, ale tak naprawdę to wariatka =)



Dziękuję za uwagę! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Ostatnio mimo, że mamy wakacje nie mam weny na posty i chęci do pisania ;c 
Pozdrawiamy!
K&R
PS. Chcecie post typowo ze zdjęciami? Ile zdjęć? Piszcie :)


14 komentarzy:

  1. Ooo, najlepsza zdechła myszka, Roxanko ;`}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdechłym ptaszkiem też nie pogardza ;) Wczoraj taki znalazł się w domu :'D

      Usuń
  2. 1, 3, 15, 18, 19 - tak jak Zuzia! Powodzenia w projekcie 62 ;)

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, naprawdę? Pkt. 6- padłam. :))

    Pozdrawiamy
    N,M&K

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha super :)

    Pozdrawiamy
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy post ze zdjęciami
    I świetne te fakty moja pinczerka ma podobnie w niektórych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcemy post ze zdjęciami
    I świetne te fakty moja pinczerka ma podobnie w niektórych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te fakty, można się dużo dowiedzieć! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe fakty :). Chętnie obejrzę więcej, zdjęć, bo co dopiero tu trafiłam.
    Obserwuję i będę zaglądać częściej :).

    OdpowiedzUsuń
  9. A co się stało w schronisku, że ma takie ucho? Jeśli już o tym pisałaś to sorry, ale od niedawna czytam twoje posty xD

    Pozdrawiamy.
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś starsza i większa suczka jej nadgryzła :/

      Usuń
  10. Sikanie na dwóch łapach -> po osiedlu na którym mieszkam biega pies, który również tak sika. Szczerze mówiąc wygląda to bardzo komicznie. W pierwszej chwili nie dowierzałam ;)
    Pozdrawiamy
    Shusha Schroniskowy Spaniel

    OdpowiedzUsuń
  11. 50 year old Software Engineer I Danielle Pedracci, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Shopping. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Ferrari 275 GTB/4. przydatne strony

    OdpowiedzUsuń
  12. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Każdy kolejny komentarz to ogromna motywacja do dalszego pisania!
Komentujcie, a ja zrobię to samo na Waszych blogach ;) Przesyłajcie linki chętnie coś poczytam ;d