środa, 1 lipca 2015

Projekt 62 w wykonaniu prawie pinczerki!


To 3 post w przeciągu ostatnich 4 dni... Trochę się tego nazbierało, następny będzie już za tydzień, a nie za dwa dni.. :D

Tak. Postanowiłyśmy przyłączyć się do tego projektu i sama nie wiem czy coś z tego wyjdzie.
Bez tego także miałyśmy palny, ale taka akcja daje większe szanse na sukces- motywuje!
Projekt zapoczątkowała Magda ( White Couch Potato ). Szczegóły i zasady ->>> TU <<< czyli na blogu o Fibi.

NASZE CELE:

1. Dopracowanie "poproś"

  • muszę jakoś wykombinować, żeby była w stanie utrzymać równowagę i robiła to na samą komendę, a nie wiązała polecenie wyłącznie z ruchem ręki (ktoś, coś może ?)
2. Nauka

  • wskakiwanie ( a nie wdrapywanie się ) na uda i stanie na nich ( a nie siedzenie ). Zaczęłyśmy już nad tym pracować, ale musimy dużo poprawić.
  • stanie na plecach i na łydkach
  • wybicie z brzucha
  • łapanie zabawki przeskakując nad nogą
3. Udoskonalanie przywołania
4. AGILITY

  • hopki
  • tunel
  • slalom
  • huśtawka
5. Spacery

  • grupowy ( haloooo Podkarpacie śpicie?! )
  • z innym psiarzem i jego psem ( ponowny apel do Podkarpacia! )
lub

  • seminarium ( marne szanse ehhh )
  • spotkanie psiarzy. Chodzi mi raczej o spotkanie bez psów, rozmowę, wymianę poglądów na tematy kynologiczne itp. ( trzeci raz podkarpaccy psiarze! )
6. Wymiana paczkami z akcesoriami dla psów ( czy jak to się tam zwie ;P ) Kto chętny niech pisze i zaprasza na fb (link w zakładce "kontakt" )


To są wszystkie nasze postanowienia, nie są jakieś wygórowane, ale pomimo to mam wątpliwości czy wszystko się uda. 
Trzymam kciuki i pozdrawiam wszystkich biorących udział w tym projekcie oraz zachęcam tych którzy jeszcze się nie zdecydowali! Czasu mało! Do dzieła!




K&R






26 komentarzy:

  1. śliczna psinka też mam pinczerkę
    Życzę powodzenia w realizowaniu planów

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia we wszystkim :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że macie podobne plany! :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocnych postępów, trzymamy kciuki i łapy! Czekam na posty z postępami!

    Marne szanse z seminarium? Dlaczego? Myślę, że osób znalazło by się sporo a jeśli nie to nawet w małej grupce pracowałoby się fajnie. Problem tkwi w tym, że nie ma osoby,która mogłaby być organizatorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja to po pierwsze. Jak patrzyłam to na podkarpaciu nie ma żadnych seminariów...

      Usuń
    2. No właśnie.. Może się uda coś wymyślić. Biedne te nasze rejony :(

      Usuń
    3. Dobrze, że przynajmniej jest dogtreking

      Usuń
  5. Trzymamy za Was kciuki- powodzenia ! :) M również bierzemy udział w tym projekcie. Co do seminarium to ja strasznie bym chciała pojechać, ale już widzę co powiedzą moi rodzice .. - , - Ugh ! Oni nic nie rozumieją xd Również chciałabym pójść na jakiś spacer grupowy, ale jestem z małopolski ...

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji wszystkich punktów! Z chęcią będę obserwować Waszego bloga i patrzeć na Wasze postępy :) Ja z moim spanielowatym też będziemy ćwiczyć proszenie, z równowagą i mięśniami grzbietu jest u nas kiepsko... Ćwiczysz z Roxi z klikerem?
    Pozdrawiamy,
    czterolapni.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Czasem ćwiczymy z klikerem, ale nasz jest dość głośny i bidulka się bała :( Teraz kliker towarzyszy nam już czesciej :)

      Usuń
  7. Podkarpacie heloł XD Jak coś mogę być chętna na 1,2,3. Wymiana ? Zależy co chcesz wymienić bo wymagania mamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo zapomniałam - spacerek integracyjny ? Co powiesz na dogtreking ?

      Usuń
    2. To zalezy gdzie, bo wiesz ja musze sie ograniczac.. ;(

      Usuń
    3. http://gallagermg.wix.com/dogtrekking - Czarnorzeki - co chcesz wymienić?

      Usuń
    4. Chodzi mi o wymianę typu- ty kupujesz coś dla mojego psa, ja dla twojego za tą samą kwotę i wysyłamy :P Co do dogtrekkingu jestem jak najbardziej zainteresowana bo mamy trochę ponad 30 min jazdy czyli niedaleko! Pomyśle nad tym :)

      Usuń
    5. My będziemy na 99% :) A co chcesz wymienić ?

      Usuń
    6. Sama jedziesz? I na którą trasę? Wyżej napisałam to jest taka pseudowymiana. Kupujemy smaki/zabawki takie pierdoły.

      Usuń
    7. Jadę mamą bo mnie inaczej nie puszczą - ale biegnę sama (z psem) - FAMILY - 15 km nie przejdę ledwo idę 7 km (bez wody i śniadania ale to szczegół).
      Co do paczek chętnie coś przyjmiemy - ale dobry skład lub trwałe. W zamian oferujemy (moimi rękami robione) diy.

      Usuń
    8. Pisze, że w FAMILY minimum 2 osoby, ja się zastanawiam nad trasą B, ale nie wiem czy dam radę heh :D
      Propozycja ciekawa, możliwe, że przyjmiemy :) Jak coś to fb

      Usuń
    9. Gdzie tak pisze ? B to właśnie family A to dystans 15 km, które masz przejść w 4 godz..
      Już zaraz wchodzę

      Usuń
    10. IIi wróć ja idę na B ta moja mondrość mnie dobija

      Usuń
  8. trzymamy kciuki! :)

    pozdrawiamy,
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za was kciuki :) Może ja sie z tobą wymienię ( jak chcesz), ale to jeszcze głębiej pomyślę ^^
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzymy powodzenia! :)

    My również mamy parę rzeczy do wykonania, z dnia na dzień wykreślamy punkty z listy. Będziemy zaglądać, jestem ciekawa Waszych dalszych pomysłów i osiągnięć. ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy: pamietniki-czterech-lap.blogspot.com/
    Wiktoria z Mirą

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymamy kciuki w realizacji planów, na pewno Wam się uda :)
    Świetny blog, będziemy wpadać! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy kolejny komentarz to ogromna motywacja do dalszego pisania!
Komentujcie, a ja zrobię to samo na Waszych blogach ;) Przesyłajcie linki chętnie coś poczytam ;d