środa, 5 sierpnia 2015

INFO!

Dziś króciutka informacja!
Wyjeżdżam jutro- nie będzie mnie przez 10 dni. Dlatego nie będzie i nie było postów w tym tygodniu za co bardzo przepraszam.
Roxana przez ten czas będzie u rodziny ( to pierwszy raz więc ja się bardzo stresuję XD ). W każdej chwili będą mogli z nią przyjechać do domu, więc jest w miarę luuz :D
Kolejną ważną informacją jest to, że kilka dni temu powstała nasza pierwsza hopka! Roxi skakała przez nią trochę ( zrobiłam poprzeczki na 35 i 45 cm, jednak na początek to za dużo więc musiałam stacjonatę nieco przerobić :// ) wczoraj jednak treningi zostały wstrzymane ponieważ hopeczka miała malowanie:) Boję się, że przez 10 dni Ro zupełnie wszystko zapomni! Może niepotrzebnie.
Oczywiście nie mam zdjęć i oczywiście pojawią się po moim powrocie.
Mam nadzieję, że psa stres nie zje i że będzie ok :D


Pozdrawiamy!

5 komentarzy:

  1. Ja jak uczę sztuczki, to nic nie ogarnia, za 30 dni robię powtórzenie materiału i jakimś cudem wszystko ogarnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie udanego odpoczynku, i by pogoda dopisała! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! Jestem ciekawa, jak moja rodzina poradziłaby sobie z psem, bo jeszcze nigdy nie zostawiałam go na dłużej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze, dacie radę :D. Miłych wakacji :*. Baw się dobrze. Roxi też na pewno da radę, a przerwa od hopania może dobrze jej zrobi :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, Wika i Ozi
    http://karelowokolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu życzymy :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń

Każdy kolejny komentarz to ogromna motywacja do dalszego pisania!
Komentujcie, a ja zrobię to samo na Waszych blogach ;) Przesyłajcie linki chętnie coś poczytam ;d