sobota, 3 października 2015

Zapasy na jesień.

czyli zakupy!


Moja słabość do kupowania Roxanie coraz to nowych rzeczy, przerodziłaby się w uzależnienie gdyby nie to, że na tego typu luksusy mam ograniczony budżet. Może to dla "normalnych" ( mam tu na myśli ludzi którzy nie popadają taką ekscytację po wejściu do zoologicznego, choć w sumie to nie są oni do końca normalni ) psiarzy być dziwne, że kupuję ( nie tylko ja, bo większość ) kolejną obrożę, choć mam ich już 3, a mój pies rzadko w nich chodzi...

Przedstawiam jednak moje nabytki z ostatnich dni :)


Przepraszam, że nie ma numerków i opisów gdzie kupiłam, firma itp, ale nie chcę się w to bawić ;-;

Wkrótce pojawi się recenzja jednej z piłek ;-; zgadniecie o którą chodzi? :) Piszcie w kom!


13 komentarzy:

  1. Recenzja ? Hm... futrzasta czarno-biała ?
    Nie wiem, czy są "normalni" psiarze, ale ja na pewno do nich nie należę :p Ale osobiście bardziej zamawiam zabawki i będę książki,różne inne akcesoria niż smycze czy obroże - po prostu wzory mnie nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliśmy bardzo podobna piłkę na sznurku (zgaduje, że o tą chodzi). U nas sprawdziła się świetnie. Niestety uległa uszkodzeniu i teraz szukamy nowej/trwalszej. Chętnie przeczytałabym recenzję Twojej piłki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może normalni są Ci psiarze którzy dużo kupują?

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na piłkę na sznurku :)
    Widziałam ją w gazetce biedronki, ale u nas zabawek nie było....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piłka jest świetna! :D
    Pozdrawiam i obserwuję!
    pieszpieklarodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie twój blog zapraszam na mój mamy troche podobne psiaki :)
    http://psiezapiskizycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie ja też nie jestem normalną psiarą - topie chore pieniądze w kolejnych psich akcesoriach bez których Milo z pewnością by się obył ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każdy psiarz uwielbia robić zakupy, przynajmniej ja kocham to robić :-)
    ta pluszowa piłka wygląda bardzo ciekawie, chętnie bym przeczytała recenzje!

    OdpowiedzUsuń

Każdy kolejny komentarz to ogromna motywacja do dalszego pisania!
Komentujcie, a ja zrobię to samo na Waszych blogach ;) Przesyłajcie linki chętnie coś poczytam ;d